Naprawa roweru Lublin - VeloLublin
511 604 504
Kontakt

Naprawa roweru Lublin

Twój rower wydaje niepokojące dźwięki? Jedzie się ciężej niż kiedyś? Hamulce nie są tak skuteczne jakbyś tego chciał? Precyzja zmiany biegów pozostawia wiele do życzenia?
A może po prostu „ złapałeś gumę”?!
To dobry adres! Zajmiemy się Twoim rowerem i przywrócimy go do żywych!
Ale…
Serwisowanie roweru to nie tylko reagowanie na niepokojące objawy ale również regularne przeglądy.
Jesteśmy skłonni pokusić się nawet o stwierdzenie, że okresowa kontrola i regulacja to klucz do długiej trwałości Twojego roweru ale również bezpieczeństwa i komfortu użytkowania.
Jest to również istotne dla uniknięcia niepotrzebnych kosztów w przyszłości.
Uważamy, że podstawą skutecznej naprawy jest kompleksowa diagnostyka. Zobacz na co zwracamy uwagę, jakich usterek szukamy diagnozując rower:

- KOŁA -

  • centryczność
  • naciąg i kompletność szprych
  • luz i płynność pracy piasty oraz bębenka
  • stopień zużycia powierzchni ciernej obręczy
naprawa rowerów lublin
naprawa rowerów lublin

- OGUMIENIE -

  • zużycie bieżnika
  • stan gumy(pod kątem pęknięć, rozdarć)
  • poprawne ułożenie opony na obręczy

- NAPĘD -

  • zużycie łańcucha, korby, zębatek
  • długość/naciąg łańcucha
  • luz suportu, płynność pracy
  • skrzywienie korb
  • luz osi pedałów, pęknięcia pedałów
  • stopień zabrudzenia napędu
  • poprawność linii łańcucha

- PRZERZUTKI -

  • geometria haka i przerzutek
  • luz przerzutek, uszkodzenia mechaniczne
  • poprawność poprowadzenia łańcucha w przerzutkach
  • poprawność kątów montażu przerzutki przedniej
  • zakresy pracy przerzutek
  • sterowanie przerzutek (linki, pancerze):
  1. poprawność poprowadzenia pancerzy na ramie
  2. korozja/wyciągniecie/załamania/pęknięcia pancerza
  3. uszkodzenia linki
  4. poprawność pracy manetek, „zaklejenia” mechanizmu manetki, precyzja wybierania linki
  5. zużycie kółek przerzutki

- HAMULCE -

  • sterowanie hamulców (linki, pancerze):
  1. poprawność poprowadzenia pancerzy na ramie
  2. korozja/załamania/pęknięcia pancerza
  3. uszkodzenia linki
  4. stan gumki, fajki hamulcowej i osadzenia fajki w szczęce
  • luz klamek hamulcowych
  • zużycie klocków hamulcowych, poprawność ich montażu
  • zużycie/zabrudzenie tarczy hamulcowej
  • prawidłowa modulacja klamek hamulcowych

- PONADTO -

  • kompletność podzespołów
  • poprawność doboru komponentów
  • odpowiednie zamocowanie akcesoriów
  • ergonomiczna pozycja siodła/kierownicy/manetek
  • widoczne uszkodzenia mechaniczne ramy
  • luz sterów, płynność pracy
  • luzy amortyzatorów, poprawność pracy, działanie blokady skoku

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowym cennikiem przeglądów oraz cennikiem usług serwisowych znajdujących się w zakładce: oferta-cennik.

NAPRAWA ROWERU LUBLIN

NAPRAWA ROWERU LUBLIN